Beauty blogging

Nu sunt neaparat o123456789 feministă confinsă, dar m-am hotarât să scriu despre cea mai bună campanie desfăşurată online, despre care am aflat în cadrul Social Media Summit 2012.  Destinată în totalitate femeilor, campania reprezintă, din punctul meu de vedere, cea mai de succes punere în practică a ceea ce numim „win-win situation”. De ce doar pentru femei? Pentru că şi ei, bărbaţii, recunosc din când în când că ştim să facem lucrurile mai bine!

Beauty Blogging by L’Oréal, campanie realizată de L’Oréal Paris România în anul 2012, a reprezentat un adevărat succes şi a fost gustată şi apreciată mult peste aşteptările organizatorilor. Pe scurt, campania şi-a propus să promoveze produsele L’Oréal mai mult în mediul online. După o perioadă de research, s-a ajuns la concluzia că cea mai bună modalitate ar fi utilizarea blog-urilor de specialitate în primul rând pentru că sunt o sursă de încredere pentru persoanele interesate de calitatea produselor pe care le folosesc sau doresc să le utilizeze. Parte frumoasă a campanie este că s-a găsit o modalitate prin care să fie recompensate şi motivate persoanele care urmau să se ocupe de promovarea L’Oréal.

Principalele obiective ale campaniei s-ar traduce cam aşa:
-creşterea vizibilităţii  L’Oréal în mediul online
-creşterea vânzărilor (în principal online)
-promovarea produselor noi
-fidelizarea clienţilor

Pe scurt, campania s-a desfăşurat în felul următor:
-organizarea unui concurs pentru persoanele pasionate de beauty, condiţia de înscriere fiind aceea de a deţine un blog cu vechime de minim 5 luni, care sa trateze şi subiecte de beauty (sfaturi de make-up, îngrijire, etc.)
-înscrierea în concurs se realiza printr-o aplicaţie pe Facebook, foarte bine organizată, pe care încă o mai puteţi accesa aici, dar era necesară şi o scrisoare de intenţie
-timp de o lună activitatea de pe blog-urile participante (care trebuia să conţină şi posturi referitoare la produsele L’Oréal) a fost urmărită de un juriu specializat, fiind punctată la sfârşitul săptămânii
-câştigătoarele, 5 la număr, au primit mai multe premii, din care cele mai râvnite au fost workshop-urile la sediul L’Oréal România

scoala-beauty-blogging-l'oreal

Rezultate?
-numărul persoanelor doritoare de participare a fost mai mare de 3 ori decât cel anticipat
-produsele L’Oréal au câştigat teren în mediul online
blog-urile înscrise în concurs sunt încă active şi încă „povestesc” despre L’Oréal şi despre experienţa din timpul campaniei

Concluzie?
PR….. vrem şi noi!!!!!

O părere la “Beauty blogging

  1. Pingback: Special pentru bloggeri! | PR - esc

Lasă un comentariu